lördag 19 mars 2011

tjalalala hon ä 14 år:D

Jaha då vart man 14 år inatt kl 23.35:D
Nu kmr det bli ett rätt så långt inlägg men då får ni ngt att läsa iaf:D


Igår så kom mormor och morfar typ kl 18:00 och jag fick ett stort frukfat och pengar som jag önskat mig, Sen blev det varm smörgås tårta som är MUMMA ! om ni aldrig har ätit det förut så rekomenderar jag den. fick 2 st pressenter av mammas moster Lisbeth , Chocklad och en otroligt fin tavla som jag bara älskar ! Sen så kom Moster Ann-Britt och sandra och Evert och gratulera mig och då feck jag penga också (Y) Och läppglans(Y) Och en Klubba som både är min  och Ann-Britts godaste vi vet klubba hahah :D Så dom fick också smörgås tårta och efterrätt:D Sen efter dom så kom min andra moster som heter Maria och Elin och Tomas feck peningar där med. Sen åkte alla hem förutom Elin moster och Tomas som stannade för att se på Lets Dance(Y)! JESSICA GICK VIDARE!(Y)


Nu ska jag ut och springa(Y) 


Xo(L)Xo 




jag igår(Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar