torsdag 3 mars 2011

Om mig

Hej jag är en Tjej på 13 År och i Mars blir jag 14= Fjortiss heheh :D
Jag bör I värmland med min älskade famil, En mamma och en pappa och min älskade hund Milla som är en jakt hund, För er som inte vet  är hon 2 år och blir 3 den 17 juni och är en finskstövare . På min Fritid så Dansar jag och älskar att mysa med min pojkvän och mina vänner samt min familj:)


Ja nu vet ni lite om mig iaf:D Nu kmr .....


10 Saker ni kanske inte visste om mig :D
*Jag älskar träslöjd men ändå har jag Sy slöjd-.-
*På min bil när jag blir stor vill jag ha en baby rosa cabe:D
*jag älskar Hundar
*JAG älskar att shoppa
*när jag ser på skräkfilm älsker jag det men det blir sämre när jag ska sova
*Ibland kan jag ljuga heheheh
* Hela mitt namn är Angelica Hilda Emma Johansson
*Jag älsker ERIK !
*Min favorit mat är spaghetti med köttfärssås:D
* Jag hatar att göra header till BLOGGEN:d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar