söndag 13 mars 2011

KompisKväll:D

Igår hade jag världs kul! Jag ska berätta från början till slut ksk:D


Jag Ann.Lovise och Julia j skulle se på p97 när dom spelade handboll och ja... Det gick väl bra för dom dom vann iaf:D Sen så skulle vi bowla men då blev det skiit många med vi var typ 9 st tror jag vi var: Elin o , klara , Oscar, Petter,William,Annn-Lovise,Julia,Jag , felicia.
Men alla skulle inte spelaså vi blev 6 st som spela sen så tror jag att jag och petter hade roligast hahah ! Fy fan vad vi skratta men mitt mål var att slå Oscar och det gjorde jag också med 10 poäng så ni som sa att jag SÖG! Vafan ??! Vad gör inte oscar da hhaha ! Nejra men Shake and bake oscar;D
Sen så gick vi hem till petter för jag trodde inte man kunde prata med fölk över hela jävla VÄRLDEN så jag och petter började bråka men sen fick jag bevis för det var ngn som talade ett bajs språk så ja,,,, FÖRLÅT för jag inte trodde dejj Petter:( Det var meningen efter petter sa SÅ JÄVLA ÄGD DU BLIR !! hahah !


Sen så blev oscar och william och felicia sura så dom gick hem till felicia medans vi andra 3 var hos petter och spelade xbox:D (Y) Men sen skulle vi också dra till felicia så ja , vi gick hem till henne och åt pizza mumma !! Vi tog en familjepizza det var lika bra men jag tror de blev mycket över. Sen så skulle vi förtsätta se på komisare späck som jag redan har sett men den ägde ju !! Hahah men det var bara jag oscar och petter som skratta -.- Äsch da men jag hade skiiit kul Gubbar och kärringar tack tkr vi ska göra så varje månad:D hahah !^^ 


Men jag saknade erik :'(<3


                                                  XO(L)XO 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar