lördag 26 mars 2011

Kompisdag!!

Ikväll får det bli en iphod inlägg :)
Idag har jAg haft det superduper dag!! Fast det säger inte ser så mycket men nu ska jag berätta, min superduper dag var för att jag har umgåts med Felicia William Oscar och Petter ! Idag kl 10 på dagen började jag jobba=hjälpa mamma i affären som är tärnemarks sen kl 12 så kmr elin Petter och Oscar in medan jag står vid kassan då vi gjorde upp lite saker sen så slutade jag jobba och jag ringde till min shake and bake kompis = Oscar haha och dom sa att dom var hos petter så jag åkte dit och där satt de tre stekare i solen så jag gick öpp till dom på verandan och ja hihi sen när vi hade stekat ett tag så kmr det ett helt gäng med killar som bestod av Henric Simon och Martin och Kim och sen kom Felicia hihi sen gick vi hem till lizzie för hon skulle ja solglasögon haha sen gick vi och såg på när william hade match för efter matchen så skulle jag Petter och Oscar och lizzi och en äta på Kina resturangen guud vad mysigt vi hade sen kom vi på flera olika minnen :d sen så åkte jag hem för jag skulle hämta kläder eftersom jag ska söv hos rödklinten min inatt ;)sen så gjorde vi inte så mycket mer vi pratade osv , imöra ska vi också vara men då blir det dubbelkork osv nejda men bi ska sätta upp Felicias studsmatta men nu ska jag nog dra hihihihihi


Jag älskar er pösssssss

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar