torsdag 3 mars 2011

Mm :P

Idag har jag bara slappat, Men ja.... Vad ska jag göra nu da har jämt pratat med Erik i telefon men han var tvungen att gå efter 30 minuter prating , jag som ville prata mera. Idag när vi satt pch åt såg jag en penna och ett papper som låg framför mig jag började måla blommer och sen kom jag på en sak som jag gjorde jätte mycket när jag var liten  !  Jag skrev ju Dikter:D


Sorry men jag vill inte lägg ut texten här men såhär skrev jag om rosen : Jag tkr att Rosen ä Kärlekens Blomma,Den ä röd som även är kärlekens färg, men se upp för taggarna för dom kan komma lite då och då , Det var bara en liten del av min poesi.... Sen kom jag på vad mysigt jag hade det idag, När jag satt där och skrev och skrev och målade och min älskade hund som satt brdvid mig och tittade ut när solen sken. tänk efter själv, Alla har vi ett lyckligt liv som vi typ aldrig tänker på, Så sätt er  och ta vara på tiden , man lever bara en gång....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar