tisdag 8 mars 2011

OMG!

Är otroligt Dålig på att skriva i  min blogg säger bara bra sär till mig själv:S-.-


Söndags:


i söndags vad jag hemma hos Erik och vi hade skiit kul det ända som inte är kul är att han har funnit ett ställe på magen som jag skrattar åt när han tar där ,Ändå försöker jag säga till han att jag inte är KITTLIG där !! Men han listar ju ut det när jag skrattar ihjäl mig, Sen så tittade vi lite på film men inte så mycket sen så skulle vi spela WII! För jag tkr det ä så himla kul!MEN sen när vi hade börjat spela var det inte så kul för attjag förlorade ju hela tiden men jag gjorde en deal med erik att varje gång HAN faila så fick han en Puss:D Hihiihihihih:D


Måndag :
Vanlig skoldag = BORING! 
Sen varre dans men det ä kuligt! Vill ha det mins 3 ggr i veckan ^^<3
+ att jag och Linnea Johansson Har börjat prata norska ist för svenska detta gillas skarpt asså!!!!!!!!!!!<3


Idag:
har faktiskt börjat fattat vad jag vill gå för linje när jag går ut 9:an ...:D Jaga vill fan gå Sammhäll :D<3




                                                                      XO(L)XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar