tisdag 1 mars 2011

Glömt!

Hej nu har slarviga jag , glömmigt att skriva hehe !! Sorry alla som har varit inne och trott att jag hade skrivit ngt heheh ! I helgen så var jag med ann-lovise hade skiit kul som vanligt :D Först när jag kom sa hon att jag skulle få betsämma då sa jag att vi selar ( vem där) Heheh men GISSA! jag vann exakt alla jävla 11  ggr ! Snacka om jag vart glad men ann-lovise tyckte inte det var så himla kul att losa ;O


Heheh sen tog hon plötsligt fram kortleken och sa att nu spelar vi stress tkr jag , och jag svarade hehhe jag kmr slå dej i det också , men vet ni ?! Hon vann båda ggr:( <3


Men jag ä fortfarande bäst på VEM  DÄR ! Så om ngn vill utmana mig så får ni passa er;) <3 
Inatt så har jag sovit över hos smöla min hade skiit kul:D<3


ÄLSKER ER ! ANN-LOVISE OCH JULIA R :D
<3


Imöra kmr älsklingen hit, har saknat honom skiit mycket 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar