fredag 25 mars 2011

God morgon !

Just ni sitter jag och ser på MTV Breakfast Club :D
Iblan kan dom allt spela skiit bra låtar och iblan skiit dåliga hahahahahahh!!!!:S

Iaf idag så ska jag vara i affären med mamma och mormor och sen blirre kompis kväll med Felicia och Petter och William ! <3
Tror vi kmr ha världskul hahhahaha!

Men iaf igår så gjorde jag inte så mycke eftersom det var en fredag så bara slappade jag men sen på kvällen så såg jag och Millan på Friday the 13th fast jag redan har sett den menmenmen ..... Sen blev det lets dance (Y) Hejade  på jessica och därför så röstade jag 3 ggr på henne :) Men nu ska jag nog dra ! Elr just de jag lovade min älskade kompis att jag skulle skriva 5 saker som mina blogreaders inte vesst så här kommer dom:

1.Jag hatar att borsta tändera  men ändå så gör jag det-.-:)
2.när jag blir stor vill jag bli ngt stort !!!
3.Jag skulle vilja åka skidor och göra dubbel kork osv, MEN VET ATT JAG INTE KMR VÅGA!
4.jag älskar gangsta låtar
5.jag ä inte kär i ngn just nu :P

Här sitter jag och Milla och ser på Friday the 13th


IM IN LOVE !!!!! Kolla in snyggingen alex :)
http://www.freeride.se/tv/4089/

hej da :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar