fredag 11 februari 2011

Skräkfilm mys kväll!

Imöra blir det skräkfilm mys kväll! Vi ska se på 3 st tror jag :D Dom som jag vet om är


*Paranormal Activit 2
*The shining:D
Höppes dom ä bra


Idag så slutade jag som vanligt 10 i 1 och ja sen tog det typ 30 min innan jag och mikaela skulle ut och gå men Agnetas SÖÖTA Unge Elwin :D<3 Sen blev det att träna träna träna träna på dansen som jag och julia ska ha i UKM sen åkte jag hem i 30  min och gjorde iordning saker sen åkte jag tillbaka heheh så i stort tekniskt sett har jag dansat hela jävla dagen fast det har varit otroligt kul! <3  


Kommer 2 st trailer som jag kmr visa nu ;D



2 kommentarer:

  1. Vågar du verkligen se The Shining nu då? ;)

    SvaraRadera
  2. Heheh svar: Nja då den verkar inte läskig påfodrallet na;)

    SvaraRadera