onsdag 16 februari 2011

löshår och kille:D

Den här dagen har varit bäst !!! hahah :D
Har både fått Pöjkvän och löshår på samma dag;) <3

Aja idag så var klassen till valberget och gjorde olika aktiviteter elr det var hela 7:An men äsch vi började med att ha bob racing , jag var de tjej som gjorde det 2:a hehe jag tyckte det gick bra men frågan är om dom andra tyckte de! men vi hade ju fel taktik, vi trodde att man skulle ta bobben och springa upp men dom andra klasserna ställde sig på en rad och skickade upp den till den som skulle åka det måste ju bara ha tagit 5 minuter elr ngt mendans min klass fick slita sig uppför den jävla backen:'( <3

Sen var det längdskidor , hade otroligt dåligt fäste på mina skidor så det var inte sant !!!!! <3
Men äsch sen var det tipspromenad men den håller jag felicia william och linus käft om:D
Sen var det snöskulptur i LÖSSNÖ! vi tjejer bara - hur ska detta gå när det inteä hård snö??! hahah Men vi fick världens finaste !

sen när jag kom hem blev jag tillsammans med Erik! :D <3
Puss

xo(L)xo /Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar