söndag 6 februari 2011

Sakko!

Hej på er!

Klockan börjar närma sig 10 över 2 och igentligen skulle jag med och se på Gränsen men det blev inte så för att Eliin hade ingen lust óch då kom Elin på världens bästa ide ! Jo att vi skulle hyra en film och mysa oss hemma :D<3

Varför har jag döpt det här inlägget till Sakko ?! Hmmm Jo för att Jag och Elin Gick ute på åkern ( där det ä fullt med snö) och skulle åka skidor med hundarna som dom har . Alla Heter , Sakko,Ina,Hanna Och Freja . Jätte goa hundar så jag tänkte fan vad kul det kommer bli men jag kommer säkert att dra mig sa jag till Elin och on sa Nej ! Du Får ta sakko . Okej tänkte jag och sättte på mig skidorna . Hmmm Gissa hur det gick ! Jo det gick käp rätt åt .....! Men det var en kul sak, Moster Mia Hörde mig skrika ända in i huset :S! Haha jag älskar sakko det ä inte det men snacka om att  jag fick göra nästan allt jobb:D

Sakko!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar