tisdag 15 februari 2011

februari ......

FEbruari och FULLT med snö ute, visst det kunde man ju inte tro men jag tror inte det kmr gå bort till jag fyller år och det ä ju i itten av mars? ! Kuligt med snö man kan ju iaf åka  skotr , men vill faktiskt ha sommar ! när man kan ligga ute på gräsmattan on njuta av den varma solen elr gå och bada ! Igår ringde Elin = kusin heheh och sa att mitt löshår hade kommit jag bara iiiiip! heheh så imöra boys and girls blir det säket långt hår som gäller (Y)  , Kmr sova hos kusin inatt så det blir en liten kusin kväll men mys och hårsalong :D Hoppas bara att Elin gör rätt! <3

Eeeh ja kl ä 8 och ska snart iväg för att kl 9 ska vi i 7:an ha frilufts dag -.- ! Och det kmr bli aktiviteter typ som bob tävling och snökulptur tävling, tipspromenad osv ! Men som tur är ska jag åka med FELICIA ! fy fain vad kul ! hahahah!
:*

Hiss!

Sommaren :
'bada
'sola
'slappa
'vattenkrig

Diss!

Vintern:
'Tjocka kläder
'i februari !
'för mycket snö !
'bara snöbollar i höv!

Det var min första hiss och diss:D<3

Xo(L)Xo /Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar