lördag 5 februari 2011

Helg !

Hej på er alla ! Nu sitter jag och funderar på lite dans steg , Hmmm Detä  inte lätt att hitta det till den här videon som kommer längre ner , Jag och Julia m ska vara med och dansa i UKM :D Kommer bli skiiit  kul , Vi har världens bästa dans Tycker jah iallfall . efter skolan i fredags så Gick jag och Julia ner till bassängrummet och började Dansa ! Och nu har vi till och med bytt låt! Men vi har samma danssteg blev  dubbelt så bättre med ``Thats not my name. Först hade Step up Men i den här låten ä det mera fart i och det gör Ju att publiken kommer häpna när dom ser oss ! Det   bara det att vi har 2 ggr kvar att repertera innan ukm men vi har ju även Lördag som vi har genrep i Aulan ! Nu vill jag att alla som läser min blogg kommer och tittar på Lördag :D:D <3

Idag så är jag hos farmor och farfar för att farfar bli 66 år:D <3

GRATTIS!
Xo(L)Xo /Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar