tisdag 30 november 2010

hej !

Nu ber jag er om stor stor förlåtelse hehe ! jag har inte haft ngn som helst lust att skriva i bloggen förrän nu :/ Men nu sitter jag och lyssner på musik NEYO , Men i söndags var det skyltsöndag så jag gick med julia j och ann-lovise så vi hade så roligt så i leksaks afferen och jag vet vad jag ska ge ann-lovise och julia i julklapp en varsin barbie docka för jag tycker det skulle passa dom utmärkt elr vad tycker ni ? ;D

Hehe nu ska jag dra , ska hoppa i badet sen får det bli sägen för mig var upp sent sent igår för jag väntade för att morsan skulle komma hem från ULLARED världens bästa ställe på hela jordklotet hehe ! iallfalll vad jag tycker om ni inte har virit där så lovar jag er att det är en upplevelse som ni aldrig kommer glömnma:D<3

Men nu ska jag hoppa i badet !

Ha det så gött så ses vi ! Ha de hyggli

xo(L)xo /anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar