söndag 7 november 2010

Twister , Singstar , Film !(L)

Idag vaknade jag 11  typ (vet att det ä onormalt länge ) ;/

Sen så blev det felicia hemma hos mig ! Haha igen jag tror vi har varit rätt så mycket det hära lovet men Hoppar du hoppar jag ! <3

Idag kom felicia kl 13 09 ca och vi vesst inte riktigt vad vi skulle göra så vi Spelade twister så vi fick värma upp kroppen lite :D Så vi hållde väl på i ca 30 min  med rond 1 2 3 Men efter rond 1 Så blev de singstar med sing it ! Med demi lavato och miley cyrus och många fler :D Sen ville felicia göra iordning mitt hår med lockar och det blev fint men glömde ta kort och sammtidigt blev det filem hem till midgård som felicia inte hade sett :D Men den äger ! sen lokade jag hennes hår blev skiit bra bara att dom åker ut så snabbt fast jag hade spray ;/ Men nu ska jag dra


Xo(L)Xo /Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar