tisdag 2 november 2010

Ann-lovise !

Idag har det blivit Karlstad Men ann-lovise

Gick upp kl 20 i 7 och Platta håret och sätte på mig kläder såklart Sen skjusa mamma mig och ann-lovise te tågstationen så vi betällde biljetter men vi sätt där i 45 minuter ca . Sen ca kl 5 i 8 kommer min Kusin  och Hennes Kompis Emma och frågar om jag och ann-lovise ska åka te karlstad och då sa vi såklart ...... aaa.... . Det ska vi med säger hon. Så vi sätt bvrevid varandra i Tåget fram och tillbaka och Åt på resturangen freden ;D

Jag köpte :

En klänning på Gina Tricot (den som går på Reklamen elr har gått i svart )
En läppsyl
En nagel lack som spricker i Rosa såklart haha ( Typiskt Mig )
En genomskilning Tröja som Glittrar och är i baige Från GinaTricot :D
En vanligt svart kofta på Hm
Och till slut en halv tröja vänlig vit Från monkey :D


Tack för du läste om miin dag !


ÄLSKER DEJ !

Xo(L)Xo /Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar