onsdag 8 december 2010

Hej !

Nu är jag jätte tråkig jag vet tack alla som är inne och tittar min statistik har gått ner mke så nu blirre att skriva men tack så mycket för ni som inte ger upp hehe  ! Men som ni ser har min älskade vän Felicia gjort om min blogg och jag tackar den vart otroligt fin (tycker iaf jag och du hehe)


Min helg har varit helt underbar! I fredags blev det jul pyssel och julgodis , Anna-clara och Gudrun kom hem och mamma och gudrun gjorde jul godis medan jag och ann-clara gjorde ett hjärta med lingonris i vart jätte nöjd, sen fjorde vi en snögubbe av playwood tror jag det var men den vart också nice hehe! sen i söndags var jag hemma te felicia och vi myste oss med att gör lite julaktiga saker t.ex pepparkaks hus:D:D:D:D Det vart jätte fint ! www.feliciajohaansson.blogspot.com , där har ni bilder jajamänsan ! Igår blev det skoteråking med felicia var skiit kuligt!<3 


Men nu ärre natti natti för mig iaf ! :* 


Xo(L)Xo /Anni<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar