fredag 12 november 2010

Batteri !

För det första Så hater jag mammas renault! ^^
Idag så vart det skolan såklart , Efter skolan Följde Ann-lovise  ;D<3 Så vi började med att titta i skolkatalogen och titta vad som vi störde oss på :D , Sen blev det kebab och pitabröd Nam nam vad gött det var ! Sen SINGSTAR ! SING IT ! Haha Det skar sig i halsen men det gick väl bra Haha , Sen blev det film(säger inte vilken persoligt (haha) Och jag lockade hennes hår det blev skiiit fiiint ! Hoppas du blev nöjjd ann-lovise ;D Men sen kl halv 6  gick ann-lovise hem :/ <3

Men tack gumman För en underbar dag !

Men nu ska jag övergå till rubriken (batteri)
Linnea Boden kom hem till mig men mamma var ute och gick sen När hon kom hem så frågade hon om vi ville bli med och köpa godis Och det är såklart att man vill , Sen så började batteriet bli dåligt så vi skulle åka runt lite med bilen så den skulle få mera batteri Så vi tog övre och typ nedre svenneby haha ! Men när vi kom mer än halväg Gissa vad som hände jo batteriet tog slut så vi stog där med bilden i mörkeran ! Men då hade som tur var linnea sin mobil så vi fick ringa te moster så dom fick komma med startkabblarna :D Sen så fick vi inte igång den för den började rycka som ... Och jag och linnea var TVUNGEN och springa te mostersbil och vi får dra bilen hem ;/

Detta var min härliga dag ;D <3

Xo(L)xo/Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar