tisdag 5 oktober 2010

Skolan !

Skoldagen är tisdag och jag hater tisdagar har ett skiit tråkigt shema , Sen så har jag matte prov om ngt som jag inte ens kan ! så dan får ta hela torsdagen med mig till att träna på provet ....

Idag hade vi gympa och ibörjan var det roligt för då varre 4 pöjker mot 4 jänter sen så kommer typ 5 pöjker te och ska spela så dom vann ju men vi skulle ha ägt ut dom om dom inte hade varit så många fast jag måste ju erkänna att dom går på fotböll men ändå jänter spöar killar hur lätt som helst...... Men nu ska vi inte prata om idrotten utan om en skånsk/värmäning vad hon vill kalla sig haha ! Dret kul hade vi på so lektionen men jag var mest inne i boken och jo´bba sen så kommer elin E på att hon ksk skulle prata skånska haha ! DRYGT men roligt ända.....

Love you !

Xo(L)Xo/anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar