onsdag 6 oktober 2010

Loca Loca!

Jag lyssnar på loca loca typ hela tiden jag har fått den på hjärnan :P

Men men.......  HEj på er !

Jao vi har So,Engelska,matte,svenska Förra förra veckan hade vi 6 läxor jag hater att gå i 7:an det ä ju bara läxer ! hinner ju inte vara med kompisar elr ngt på fritiden mera men jag ska inte sitta och klaga eftersom dom i 1:an elr 2 elr 3 på gymnasiet har dubbelt så mke och svårare fast det beror ju lite på vilken linje man går på men t. ex sammhälle skulle jag aldrig kunna gå på oj oj oj ! Då snackar vi läxer och prov , Men jag har faktiskt inga framtids planer än men det ä ju ända 2 år kvar men det är ju ändå bra att sikta in sig på vilket man vill bli ...

Men gud vad jag sitter och babblar !

Ha det bra

Xo(L)Xo /anni

LOCA LOCA MED SHKIRA<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar