lördag 30 oktober 2010

K-stad ! (L)

Igår blev det Karlstad direkt efter Skolan Så jag mormor och mamma drog iväg te karlstad för att vi skulle se på kusin mins nya lägehet i skoghall men sen blev det sommarlagret för att jag ska göra om mitt rum så det blev nytt skrivbord från sommarlagret sen så blev det Bergvik Där tror jag inte jag köpte ngt eftersom jag och ann-lovise ska och shoppa på Tisdag bara hon och jag Slår vad om att det kommer bli skiit roligt ! Sen efter Bergvik blev det ikea där köpte jag mig en ny stol (snille i vit) Sen ett soff bord som jag ska ha till den nya soffan men först så måste vi ha en kärra till den så den blev inte med hem igår så just nu fattas det : Listor, tak, tapeter + soffan annars är allt inköpt:D <3

Idag blev det La Rose och fick nya gradiner ! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar