fredag 15 oktober 2010

Jätte förlåt !

Jätte förlåt till er som har följt bloggen och sen har jag inte skrivit men nu ska ni få läsa så att hjärnan ryker !

I söndags förra veckan var jag ann-lovise julia johansson och elin e och malin och felicia och bowla men jag kom på iden , Men alla hade jätte kul mitt lag förlorade men vi  ledde över dom andra tills game 3 :) Men det måste göras om och föresten så lät vi som vinna ;D Sen efter bowlingen vart det fika alla tog molusk och fanta exotic förutom elin som tog en stor blåbärs muffins tror jag det var , Sen så blev det RALLY som jag LOVES ^^! Men jag vann faktiskt över julia :D 2 ggr och felicia också men det viktigaste är ju att man har kul !<3 Älsker er alla

För övrigt i veckan har det väl inte hänt så mycket speciellt men jag ska berätta ända
I måndags fick vi So läxa där vi skulle skriva en sammanfattning av en artikel elr vad det heter men dumma jag trodde ju att den var tills på tisdag så jag skrev på kvällen fast felicia sa till mig att det var te fredagen , Sen fick vi engelska läxa phrases Så idag på lektionen fick jag och felicia göra läxan tsm det var skiit roligt speciellt när felicica var steve och jag hennes mamma :D Sen fick vi spanska läxa där vi ska kunna kap 8 tror jag det var men jag har inte hunnit tränat men det ska nog gå bra sen hade vi matte läxa och svenska läxa . Sen idag när jag kom hem till rebcca kom jag på teknik läxan ! men rebecca sa att vi inte behövde göra den :) phw !

Idag blev det hem till rebecca vi gjorde lite massage med nålar och gjorde kort och var inne på datorn m.m ! Jag älskar dej rebecca !<333

ÄLSKER ER ALLA SOM LÄSER BLOGGEN !<33333333333

1 kommentar: