söndag 31 oktober 2010

Planering för dagen (L)

Hej Alla Tittare haha (vesst inte vad jag skulle skriva )

Just nu sitter jag med nattlinne och en filt över mig , gick upp ca kl 7 Har sovit skit dåligt idag men men ....  Jag ska förklara haha.

Jag och mamma satt och tittade på 3 systar och en mamma men sen var det pause elr ngt så då tittade jag igenom om det var ngt annat och det varre ! ´Paranormal activity gik på kanal hits elr ngt .... Men då hade redan 3/4 delar gått men jag hann se  lite och därför har jag sovit lite eftersom jag var rädd att ngn skulle stänga dörren och dra mig ur sängen haha (är lite knäpp jag) :D

Och i förgår så gick en film som  hette Scream och den hade jämt börjat så då sätte jag mig och titta på det men jag vill inte se mer eftersom hon vart mördad utav en kille i MASK! vrf ska alla skräk filmer ha masker? :P :o .

Aja nu sitter jag och tänker på waka waka . SEn BLIRRE TRÄNNING OCH SEN HEM TILL FELICIA FÖR EN MYSSIS KVÄLL MED HENNE ! <3

Det blev ett ganska långt inlägg iallafall !
Skriver ksk mera sen ikväll om dagen ;D <3

Xo(L)Xo /Anni

1 kommentar: