söndag 9 januari 2011

nu ska jag skriva om lördag och idag (Blir mycket text)

Lördag :

Söv över hos elin ifrån fredag natt så vi myste oss i söffa och tittade på lets dance:D Hejar på jessica andersson ,aja men det hade med saken att göra.
På lördag vakna jag kl 09:26 och var klar vaken (brukar inte va det ) så elin söv fortfarande sminkade mig osv . Sen drog det iväg te skid studion för kusin Emil skulle åka men jag vart inte där i mer än 30 minuter för att Sen skulle jag te karlstad och tett på Ishockey det ä mke roligare i verkligeheten! Åkte dit tsm med en söt 99 Som heter linnea :) Vi hade jätte kul! Det som jag tyckte var roligaste det var att dom börja bråka elr vad det heter tacklas med varandra så 2 dommare fick ta hand om 4 st haha !!!!!<3 Fast fbk sög rejällt igår alltså!!!!!!!

Söndag : Inatt söv elin över hos mig hahahaha!! Ni som läser ksk märker att vi ä rätt så mke med varandra, Vi är som syskon  ;) <3 Vakna 10:30 idag också Men då orkade jag inte gå upp men Elin var tvungen För att Emil skulle tävla idag också men jag stannade hemma ;) <3

Xo(L)Xo/Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar