fredag 28 januari 2011

Asså Jag ÄLSKAR ATT SHOPPA!

Idag gick jag 20 min tidigare från No för jag skulle te Karlstad och shoppa kläder te Mosters kalas som är imöra! Blev förälskad i en klänning ! Hon som var expidit sa att det satt väldigt bra på mig(Y) Hehe sen när jag skulle betala gick det inte , gissa varför ?? JO för att den hade precis kommit in i affären och den hade inte varit inlagd på datorn än :D Hehe Så jag var nog den första som köpte den :D Men det här köpte jag :

* 2 Björnborg trosor
*GinaTröja . Blåfärgade (Tonight is the night ) 
* Skor ! 
*Klännig 

Imöra ska moster ha kalas För hon fyller jämt så ag har jämt kommit hem därifrån. HAr hjälpt till med dukning osv . Så imöra Blir det högklackade skor med en rosett , En svart klänning och plattat hår med innbakad fläta i luggen och bara ha det mysigt blir nog en städ dag imöra känns det som ..... Aa kommer säkert in en bild imöra på hur min outfit ser ut:D

Xo(L)Xo /Anni

1 kommentar:

  1. Annnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Älskar dig!!! inget kan skilja oss åt! Saknar dig nått enormt mycke !!puuuuuuuuuuuuss!!! <33333333333333333333333

    SvaraRadera