tisdag 25 januari 2011

Asså säger som karl - vrf har vi läxor???

Den frågan fick jag idag i skolan ! Då började jag också tänka över varför har vi läxor ... även om vi lägger all koncentration på lektionen vrf ha läxor? 
Visst prov fattar jag men jag fattar inte läxor , Man lär sig ju i skolan -.- 
Varför skriver jag det här haha 
- För att jag sitter med läxorna just nu jag har:


*Engelska-Klart
*Matte läxa nr 15
*So 
*Spanska prov


+ att vi snart har 2 kommande prov nästra vecka+ att jag har fullt upp hela helgen som kmr -.- fast ända:D hehe! <3 Men ni fattar logiken ....


Xo(L)Xo/Anni


p.s hoppas ni gillar den nya disgnen ska ändra varje månad minst 1 gång har jag bestämmt mig för, Jag tröttnar så himla lätt om det ska vara samma......
Kommer även ett video klipp;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar