onsdag 5 januari 2011

Felicia :)

Felicia=kakmonster men hon är också= Världens bästa goast kompis man kan ha :) <3333333


Tack felicia För allt du har gjort för mig m.m!


Idag började dagen men att jag gick upp kl 10 cirka och klädde på mig skrotkläder för jag och pappa skulle ut och åka SKOTER! Idag lärde  mig pappa nya olika vägar så nu kan jag åka långt iaf kan jag säga er ! Ska nog ta med ngn kompis i helga GILLAR INTE ATT ÅKA SJÄLV Hehe.


Sen hem och duscha och göra iordning mig och då drog det iväg te världens bästa kompis (tror ni kan lista ut vem med hjälp av rubriken) Haha ! Vi sjöng lite sing star och spelade spel på dantorn kolla även på tv sen när kl börja närma sig 6 eör ngt så ropar PIA(Felicias mamma) att vi kan åka och äta lite kina mat:D Så då drog jag felicia och pia iväg och åt lite mat !!!!<3


Puss fellan hehe !


Xo(L)Xo /anni

1 kommentar: