onsdag 22 december 2010

Hej alla Glada Tomtenissar !

Hej alla sötisar som läser bloggen !  Jag är urkass på att skriva (inga kommentarer) Hehe Men iallfall jag haar inte skrivit för jag trodde först att jag hade blogg.se , Och just nu håller jag på som en idiot för att få blogg.se för jag har tröttnat på blogspot.com för jag kan ju inte ens göra iordning min egen header . Det stör mig skulle gärna vilja ha en nyare bild som header :/ Men man kan inte få allt man vill ha ...... 


Idag har jag varit på bowling med ann-lovise , Julia j, William b, oscar e :) Hadde skiit rolit men det som stör mig mest är att OSCAR VANN MED 1 PÖÄNG över mig !!!! fatta fatta fattta vad jobbigt hehe  ! Så jag kom 4. Idag fick jag höra världens hemskaste sak ! Min älskling=Felicia Har fått lunginflamation så jag fick ingen kram när jag kom till henne utan det var 1-2 meters avstånd men det blev een släng kyss ist :D <3 


Ha en riktig God Jul alla läsare ! <3:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar