fredag 8 april 2011

Veckans Söta !

Jag vet att jag lovad lägga in veckans söta osv, Börjar med det nu :D^^

Veckan söta är du felicia Johansson! 

Jag vet inte hur jag ska Förklara Men jaag Älskar dejj!
Fattar inte hur jag har kunna klarat mig utan dej sötisen miin ! Jag kan verkligen lita på dej! 

Jag började känna Felicia Johansson i mitten av 6:an jah vet inte hur det gick till igentligen men iaf nu ä vi typ varenda helg och de är jag glad för! felicia johansson föddes den 13 april och det betyder att hon snart fyller år ! :D Men hon ska få en present ifrån rhodos får se vad det blir :) Men vi har varit med om mycket roligt också men det har jag redan skrivit i bloggen för länge sen men vi har alltid kul tkr jag!!! Och imöra drar det iväg te k-stad med Henne fain vad kul vi ska ha+att i maj ska hon sova 3 dagar tror jag det va:D

PUSSSSSSS!!! 

XOXO!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar