fredag 8 april 2011

Shhyyyy !!!

Säg inget till Angelica! Tänkte lite smart som jag är att jag kör ett inbrott :D nu ligger du risigt till :P Och nu sitter jag och chattar med världens bästa Anni! Hon är så himla söt, så jag vill bara äta upp henne! Älskar dig anni !!! fast ....... Jajaj Hahah, jag har jätte kul för jag vet inte vad jag ska skriva men jag vet att anni tycker jag är bäst och att hon hatar killar som ljuger hela tiden och jag håller med henne, sånna typer kan bara ta och dra här i från :D Hahah juste jag ska ju snart sova hos henne!! i tre dagar + att hon ska med mig till karlstad i morgon! Jag Heter alltså felicia och min blogg hittar du HÄR! Shiiiiet jag kommer inte på nåt mer att skriva nu men men ses typ . Vem vet jag ksk kör ett inbrott snart igen :D





Xoxo Lizzie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar